هتل اورنج کانتی آنتالیا
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل اورنج کانتی آنتالیا

oranj.4.jpg

هتل اورنج کانتی آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در یکی از بهترین تفرجگاه های آنتالیا یعنی در سواحل کمر قرار گرفته و دارای ساحل اختصاصی و پلاژ خصوصی می باشد . نمای بیرونی هتل بر اساس معماری هلندی قرن شانزدهم و مطابق با روستای وولندام آمستردارم طراحی شده است .این هتل  از تمام شرایط لازم برای یک استراحتگاه ساحلی منحصر به فرد برخوردار بوده و پذیرای میهمانان تور آنتالیا از سراسر دنیا می باشد.

oranj1.jpg

هتل اورنج کانتی آنتالیا آب و هوایی دلپذیر و طبیعتی شگفت انگیز دارد که هر گردشگری را به خود مجذوب می کند. این هتل از سرویس یو – آل ( صبحانه ، ناهار ، شام ، سلف سروس ، صبحانه دیر هنگاه و کلیه نوشیدنی ها به صورت نامحدود و رایگان ) و پارک آبی پر هیجان ،برخوردار می باشد.همچنین این هتل مجلل تا مرکز شهر آنتالیا ۴۵ کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا مرکز کمر ۲۵۰ متر که معادل ۵ دقیقه است ، فاصله دارد . برخورداری از امکاناتی فوق العاده و بهترین کادر خدماتی این هتل را در میان سایر هتل های آنتالیا جذاب تر کرده است و گردشگران تور آنتالیا میتوانند اوقات خوشی را در این هتل تجربه نمایند.

oranj2.jpg

هتل اورنج کانتی آنتالیا دارای ۵۱۲ اتاق استاندارد و سوئیت مدرن است که اتاق ها در ساختمان اصلی هتل و سوئیت ها در ویلاهای مقابل آن قرار دارند. تمام اتاق های این هتل دارای بالکنی رو به مناظر چشم نواز خلیج آنتالیا و یا کوهستان توروس است . دکوراسیون ، مبلمان و به طور کلی تمام وسایل اتاق های هتل اورنج کانتی بسیار لوکس و با کیفیت بوده و مسافران تور آنتالیا می توانند اوقات خوشی را در آن سپری کنند.به دلیل زحمات شبانه روزی پرسنل خدماتی هتل، همه اتاق ها دارای آراستگی و پاکیزگی منحصر به فردی هستند.

oranj3.jpg

امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا:

هتل اورنج کانتی آنتالیا از امکانات و تنوع زیادی برخوردار بوده تا میهمانان تور آنتالیا بتوانند تمام وقت خود را برای لذت بردن و استفاده از آنها در هتل سپری نموده و از خدمات رفاهی و امکانات تفریحی آن بهره مند شوند .دو سالن بدنسازی ، مجموعه استخرهتل با وسعتی حدود ۵۰۰۰ متر مربع ، پارک آبی و سرسرهای مهیج ، سونا و جکوزی ، غواصی ، موج سواری ، قایق رانی با کانو ، حمام ترکی و بخار ، زمین تنیس ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، مرکز سلامت و آبگرم ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، ماساژ ، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات گردشگری ، انبار بار و چمدان آسانسور ، روزنامه ، تهویه مطبوع ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،  خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق ، رستوران های مجلل ، بار کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه و . . . قسمتی از این امکانات منحصر به فرد این هتل آنتالیا است.

oranj6.jpg

oranj7.jpg

امکانات اتاق های هتل اورنج کانتی آنتالیا:

سیستم الکترونیکی کیکارد ،  قفل الکترونیکی ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ، وسایل برودتی و حرارتی استاندارد ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، صندوق امانات ، حمام همراه با وان ، سشوار و دیگر لوازم تکمیلی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان و . . . از جمله امکانات اتاق های هتل اورنج کانتی آنتالیا می باشد.

oranj5.jpg

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: